Kaapstad

8 oktober 2014 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Vandaag aangekomen in Kaapstad. We verblijven in een B&b aan de oceaan met uitkijk op Robbeneiland. Net helemaal de auto uitgemest en de tent weer opgezet om deze leeg te maken. Je wilt niet weten wat een ongelooflijke puinhoop het was. Nu lekker uit eten en vanavond een heerlijk bed.

1. Jaap en Doete:
    8 oktober 2014
    In één keer nog een serie verhalen...wat weer een belevenissen. Toen ik over de Belgische huwelijksreis las, bedacht ik dat deze reis voor jullie misschien ook wel voelt als een soort van verlate huwelijksreis. Vast een reis om nóóit te vergeten!
    Vanavond heerlijk slapen in een lekker bed...en dan op naar jullie dierbaren.

leafs en have a good flight!
  2. Anne-Marie en Rian:
    8 oktober 2014
    Hoi Alie en Han,
    Wát weer een reisverhalen en wát weer een belevenissen!!! Jullie moeten nu toch ook wel vermoeid raken,denken we.
    Nog even...en dan weer naar Nederland. Tijd om alle indrukken rustig te verwerken.
    We wensen jullie een goede vlucht en
    geniet nog even van Kaapstad.