Serowe en richting Maun

14 september 2014 - Maun, Botswana

Na een lange rit en het nodige oponthoud bij de grens, een bijzondere ervaring en heel veel stempels in het paspoort rijker, komen we aan in het neushoornreservaat.  Nog snel het park in om nog het nodige wild te spotten maar helaas geen neushoorn gezien. In het donker de tent opzetten en eten koken en wederom vroeg naar bed. In de nacht veel last van schreeuwende apen en 's morgens zie ik een print van een roofdier. Nu weer een lange rit voor de boeg door de Kalahari woestijn en de zoutpannen richting noord Botswana. Net in Maun aangekomen en onze campingplek omgeboekt naar een tent met een echt bed. Heerlijk gezwommen en vanavond lekker uit eten. Morgen een dag safari met gids en eten door het Moremi park.

Telefoon en internet is een drama hier in Afrika.

1. Jaap en Doete:
    14 september 2014
    Dag Han en Aly, al heel wat kilometers en ervaringen rijker. Wow in zo'n heuse auto door het Afrikaanse land...en dan het nachtelijk 'apengezang'...footprin van een roofdier...dit alles is op zich al een belevenis.
    Vannacht maar lekker koese (is het Friese woord voor slapen) in het echte bed. Heb het fijn samen.
  2. Rosalie:
    14 september 2014
    Hi pap en mam! Jammer dat ik jullie niet meer te pakken kon krijgen vanochtend! De verhalen zijn prachtig! Hopelijk kunnen jullie nog eens wat foto's uploaden! Pas goed op jezelf ennehhh... Als je een keer wifi hebt, log eens in via de telefoon.. Kun je nog wat foto's van de verbouwing bekijken! ;-) dikke kus!!
  3. Anne-Marie en Rian:
    14 september 2014
    Hallo avonturiers, wat hebben jullie in korte tijd al veel gezien en meegemaakt. En dan ook nog met een wijntje onder een prachtige sterrenhemel. Wat wil je nou nog meer?! Kijken uit naar jullie verdere verhalen. Lieve groet, AM en R
  4. Marion reinders:
    15 september 2014
    Hoi Han en Alie, heel erg leuk om jullie reisverhaal te volgen. Heel veel plezier geniet ervan. Dan geniet ik op afstand mee. Groetjes Marion