Sesriem

29 september 2014 - Sesriem, Namibië

Vandaag 29 September vertrokken vanuit Swakopmund naar Sesriem. Een route van 350 kilometer over gravel. Gelukkig weer naar de warmte, de laatste 2 dagen en nachten waren erg koud. Het landschap onderweg is prachtig. We rijden door de woestijn die er elke keer weer anders uitziet. Ook moesten we een aantal passen oversteken en redden door een canyon, adembenemend mooi. Aangekomen in Solitair, van oorsprong een bakkerij en benzinepomp midden in de woestijn, zijn wij gestopt om koffie en de beroemde appeltaart te eten. Net op weg krijgen we een lekke band. Hoe was het ook al weer. 3 weken geleden is ons uitgelegd hoe alles werkt inclusief band verwisselen. Maar je weet hoe het gaat de details ben je inmiddels weer vergeten. Gelukkig kwam er een bus aan en de gids een echte Namibian heeft ons geholpen. Eeen kwatier later waren we weer op weg. Nu in Sesriem en morgen naar de Sossusvlei met zijn beroemde hoge rode zandduinen.

Eindelijk wifi wat werkt, ik moet alleen nu alle verhalen overtypen , dus excuus voor spelfouten. Ik heb maar een uur. Foto's kan ik helaas niet oploaden.