Victoria Watervallen

19 september 2014 - Chobe, Botswana

We weten nu ook dat we apen rond de tent hebben. Binnen de kortste keren waren wij onze boterham kwijt en lag de koffie over de grond en liep Han met een opgeheven bakspan achter het stel onverlaten aan. Het uitzicht vanaf de kampeerplek is geweldig ik zie de olifanten aan de overkant van de rivier staan. De buurvrouw vertelde dat er vannacht 10 meter van ons af twee olifanten stonden te eten maar wij hebben heerlijk liggen slapen, allen de hippo's hebben we gehoord.
Om 8.00 uur vertrokken naar de Victoria Watervallen in Zimbabwe. Weer het hele spektakel aan de grens meegemaakt en een aantal stempels rijker. Onderweg zien we nog een kudde olifanten langs de kant van de weg.
Ik moet zeggen dat de watervallen in het droge seizoen al spectaculair zijn, laat staan in het regen seizoen. Zij bestrijken een afstand van 1,7 kilometer en behoren tot 1 van de 7 wereldwonderen. Al met al een hele indrukwekkende dag.

1. Anne-Marie en Rian:
    19 september 2014
    Wat fantastisch om dit alles zo te mogen/te kunnen ervaren. Erg leuk om jullie verhalen te lezen.
    Rian en AM
  2. Eri Kloeze:
    19 september 2014
    Hahaha ik had het wel willen zien: Han achter de apen aan..geweldig.
    En wat een prachtige waterval, dit wordt een reis om nooit te vergeten....
  3. Ingeborg:
    20 september 2014
    Wat schrijf je leuk! En je houdt het dagboek goed bij.